Mitsubishi Celeste Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Mitsubishi Celeste Forum
Mitsubishi Celeste Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mrs Beeley, Oplichter via Speurders

Ga naar beneden

Mrs Beeley, Oplichter via Speurders Empty Mrs Beeley, Oplichter via Speurders

Bericht  graafie za 10 aug 2013, 21:07

Er staat weer een nieuwe vlam te popelen voor extra zakgeld....Laughing 
Deze keer via speurders.

Je hebt een bod ontvangen op je Speurders.nl-advertentie!

Gegevens bod
Bod: 1.222,00 euro
Bieder: lisabeeleyz1@gmail..com
Datum bod: 2013-08-10 19:14:54

Advertentienummer: 134070119
Advertentietitel: Peugeot 406 stationwagon, netjes & onderhouden. Geen Export
Rubriek: Auto's
Subrubriek: Peugeot
Prijs: € 1.150,00

Een reactie gestuurd hoe ze het wil afhandelen om 1945 uur .


Mrs Beeley (lisabeeleyx1@gmail.com) 20:04
Aan: Henk de Graaf

Thanks for the fast response, i place a bid on your item listed on speurders.nl, am interested in buying it from you for the price i bid on it, i want to buy this for a friend,but due to the nature of my work,phone calls making and visiting of website are restricted but i squeezed out time to check this advert and send you an email regarding it.i would be glad to pay for it as soon as possible though i will not be available to come for an inspection due to my tight schedule.Kindly get back to me with the following questions below:

1) Are you the Owner?

2) Pick up Location?

3) Your PayPal Email ID to effect the payment

4)Your final selling price?

I would be glad to make the payment immediately through PayPal so kindly get back to me with your PayPal email ID. You need not to worry yourself about title transfer and shipment,i will instruct the shipping company to sign all the document on my behalf.

Bedankt voor de snelle reactie, ik plaats een bod op je object vermeld op speurders.nl, ben geïnteresseerd in het kopen van u voor de prijs die ik op het geboden ik wil dit kopen voor een vriend, maar door de aard van mijn werk, telefoontjes maken en het bezoeken van de website zijn beperkt, maar ik uitgeknepen tijd om de advertentie te controleren en sturen u een e-mail met betrekking tot het.Ik zou blij zijn om te betalen voor het zo snel mogelijk hoewel ik niet beschikbaar te komen voor een inspectie vanwege mijn strakke schedule.Kindly weer terug naar mij met de volgende vragen hieronder zullen zijn:

1) Bent u de eigenaar?

2) Pick-up locatie?

3) Uw PayPal Email ID om de betaling te verrichten

4) Uw uiteindelijke verkoopprijs?

Ik zou blij zijn om de betaling onmiddellijk te maken via PayPal zo vriendelijk weer terug naar mij met uw PayPal e-ID te zijn. Je hoeft jezelf niet te maken over overdracht van eigendom en verzending, zal ik opdragen de rederij om alle documenten te ondertekenen namens mij.

Wederom Engels en vertaald naar Nederlands, dat betekend al niets goeds.
Reageer morgen wel...cyclops

Heb net gereageerd op zijn vragen, om het leuk te houden heb ik sommige dingen aangepast kijken of ik weer een standaard antwoord krijg.

Henk de Graaf 10:23

Aan: Mrs Beeley

1) Bent u de eigenaar?

2) Pick-up locatie?

3) Uw PayPal Email ID om de betaling te verrichten

4) Uw uiteindelijke verkoopprijs?

Ik ben niet de eigenaar, afhaal locatie Lublin, heb geen PayPal alleen overschrijving, prijs 1050 euro
gr

ik had Speurders ook op de hoogte gesteld...Suspect Echter reageren ze sneller dan ik had verwacht

Ralph, Aug 11 22:09 (CEST):
Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. We hebben de betreffende gebruiker geblokkeerd en verwijderd. Bedankt voor uw melding.

Met vriendelijke groet,

Ralph

Het Speurders.nl Team
http://www.speurders.nl

Sad Ik zal dus nooit weten wat Mrs Beeley zou Antwoorden.

Topic Closed
graafie
graafie
Admin

Man Leeftijd : 34

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mrs Beeley, Oplichter via Speurders Empty Re: Mrs Beeley, Oplichter via Speurders

Bericht  graafie ma 16 jan 2017, 18:21

Nog steeds Actief... Let dus op.

Hallo,

Ik denk dat XXXX XX alias graafie uit zwolle een lid is van jullie club.
Hij is bijna opgelicht in 2013 door ene lisabeeleyz1@gmail.com.
Wel ik heb deze week hetzelfde aan de hand.
Via een text in het nederlands had ik het niet direct door, maar ze kwam ook aanzetten met valse mails van paypal.
Haar truuken zijn iets verbeterd.
Blijven opletten dus.
Kunt U deze mail naar graafie sturen aub?
Groetten
Daniel uit België.


haar tekst:
Ben blij terug van je leest, wat is de huidige toestand? Ik zou graag komen en te zien in persoon hebben, ik dienen in het leger en ben op dit moment in het kamp nu in Chièvres AB, kan ik betaal je met paypal en laten ophalen nadat u het geld ontvangen? Gelieve niet neen te zeggen.
graafie
graafie
Admin

Man Leeftijd : 34

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum