Mitsubishi Celeste Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Mitsubishi Celeste Forum
Mitsubishi Celeste Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Paypal Oplichting via 2e Hands.BE / Fabienne Chorfa <fchorfa12@gmail.com>)

Ga naar beneden

Paypal Oplichting via 2e Hands.BE / Fabienne Chorfa <fchorfa12@gmail.com>) Empty Paypal Oplichting via 2e Hands.BE / Fabienne Chorfa <fchorfa12@gmail.com>)

Bericht  graafie ma 30 jul 2018, 20:55

Oplichting via 2e Hands.BE door deze frans Talige Oplichter.
Mail alleen in Frans via de Chat en wil daarna naar een Aparte Mail.
Hij verwijderd de Chat Mail via 2e Hands.BE, Daardoor is zijn Inlog Naam niet meer te Traceren.


Hij betaald via een FAKE ( PayPal Account) Check altijd je PayPal via je Primaire E. Mail Adres
Dit Verzend Adres gebruikt hij..

FC
Fabienne Chorfa <fchorfa12@gmail.com>


ma 30-7-2018 19:29

Aan:
Jxxxxxxxxxx

Comme convenus, je tiens a vous informer que le paiement des fonds avec les frais de ports a été effectuer avec succès vu que mon compte a été débité ,  paiement . Voici mon adresse de livraison:
Rue: Auguste Criquelion 7950
Ville: Chièvres
Pays: Belgique
Code Postal: 7950
Numéro de porte: 89
Merci


Next.
tafoxixup@pay-mon.com
actief sinds 13 augustus 2018
Brugge (West-Vlaanderen)
bonjour J'aimerais savoir si les article sont dispo si intéresse veuillez me contacter si mon mail :pantalopez321@gmail.com


Laatst aangepast door graafie op ma 13 aug 2018, 18:47; in totaal 2 keer bewerkt
graafie
graafie
Admin

Man Leeftijd : 34

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Paypal Oplichting via 2e Hands.BE / Fabienne Chorfa <fchorfa12@gmail.com>) Empty Fabienne Chorfa <fchorfa12@gmail.com>)

Bericht  graafie wo 01 aug 2018, 10:31

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u verdachte chats via onze site ontvangt.

Ik heb de zaak even bekeken en ik zie dat we maatregelen hebben genomen tegen deze gebruiker. Goed om te horen dat u hier niet bent op ingegaan en bedankt dat u dit aan onze dienst heeft gemeld. Het chatgesprek is ook verwijderd nu.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Ik wens u nog een prettige dag.
Met vriendelijke groeten,
Kristof
Medewerker van 2dehands.be | 2ememain.be | Tweedehands.nl | secondemain.fr
PS: Heeft u onze iPhone of Android app al op uw smartphone?

Betreft: Vraag over Veiligheid, Meld Misbruik vanuit help.2dehands.be

Oplichter. Gister heeft iemand mij benaderd via Chat. Kunnen jullie nog achterhalen wie dat was ? Hij heeft zijn Chat verwijderd. Deze Persoon is en oplichter. Hij gaat buiten jullie om naar een e.Mail adres en licht je op via een Fake betaling van PayPal .
Dit zijn de e. mail gegevens en het verzend adres . Ik heb niets verstuurt, maar hou hem nog even aan het lijntje ! Hij schrijft Franstalig. ( Fabienne Chorfa <fchorfa12@gmail.com>) Comme convenus, je tiens a vous informer que le paiement des fonds avec les frais de ports a été effectuer avec succès vu que mon compte a été débité , paiement . Voici mon adresse de livraison:
Rue: Auguste Criquelion 7950
Ville: Chièvres
Pays: Belgique
Code Postal: 7950
Numéro de porte: 89
Merci
graafie
graafie
Admin

Man Leeftijd : 34

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum