Mitsubishi Celeste Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Mitsubishi Celeste Forum
Mitsubishi Celeste Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Richard Pecky

Ga naar beneden

Richard Pecky Empty Richard Pecky

Bericht  graafie za 10 aug 2013, 21:00

De Volgende ..... Evil or Very Mad

We hebben richard pecky met E.Mail Adres > (peckyrich220@gmail..com) E. Mail Adres onbruikbaar gemaakt.
*

De Bekende Openings zin. :twisted:op 4-5-2013

Heeft u nog deze auto beschikbaar voor verkoop?

(Natuurlijk anders had ik de advertentie wel verwijderd)


Op 4-5-2013 gereageerd : Auto is nog te koop.


richard pecky (peckyrich220@gmail..com) - 4-5-2013
Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Ik ben echt geïnteresseerd in het kopen van de auto, wat is de conditie van de motor, is er geen extra informatie ik moet weten over de auto? Kunt u mij meer foto's?

Wederom weer slechte zins opbouw, waarschijnlijk door een vertaal machine.


Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 10:44 ( 5-5-2013 )
Aan: richard pecky

Hallo Richard.

Wat wil je weten over de motor ?

Extra foto's zijn mogelijk, wil je ergens speciaal een foto van .
gr henk

Duidelijke vraag, en een vaag antwoort


richard pecky (peckyrich220@gmail..com) - 17:48 ( 5-5-2013 )

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Ok, ik denk dat ik ben tevreden met de goede conditie, maar wat is je laagste prijs voor het? dus ik zou graag om het te krijgen zo snel als ik kan. Ik zou in staat zijn om de betaling via de paypal is een veilige en betrouwbare methode van betaling ... Laat me je prijs te zien voor. Ik hoop van u te horen binnenkort en ik zal alle transport voorbereidingen om te kunnen worden vervoerd naar mijn Oom die voor een project werk ging in Afrika, (Nigeria).

Hij is tevreden over de conditie van de auto, geen foto's of aanvullende info over de motor.
Hij heeft duidelijk geld tekort....
Very Happy

Hij vraagt om de laagste prijs... :Pmaakt niet uit welke prijs hij accepteert hem toch wel.
Ik vraag voor de auto 1650 euro, ik mail hem de prijs van 1750 euro


Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl)- 21:05 ( 5-5-2013 )

Aan: richard pecky

Hallo Richard

De prijs staat vast, ik heb veel werk in de auto zitten zoals de omschrijving al aangeeft.
Er zit een vaste prijs op van 1750 Euro

Gr Henk



richard pecky (peckyrich220@gmail..com) - 22:25 ( 5-5-2013)

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Ok goed, denk ik ben tevreden met de conditie van de auto en ook blij met de prijs. Dus ik wil zo snel mogelijk kopen. Ik zou betalen met PayPal, want PayPal is snel, gemakkelijk en veilig voor mij, en ik zal nodig hebben uw e-mail met PayPal voor betaling of je mij een factuur (zieke omgaan met de PayPal-betaling) zou kunnen sturen en als je het niet hebt een account, kunt u eenvoudig een rekening snel en gemakkelijk. PayPal is de snelste en eenvoudigste manier voor mij om de betaling uit te voeren en ook zal ik de pick-up van de auto bij uw plaats en vervoer naar mijn oom te regelen.

In afwachting van uw reactie.

Zoals jullie lezen gaat hij accoord met de hogere prijs.
De Volgende stap is dat hij met de mededeling komt dat hij een pick up agent moet betalen maar dat niet kan vanaf zijn huidige plaats.
Vroeger zaten ze altijd op zee, ben benieuwd waar hij nu zit.


Vandaag deze mail gestuurt ( 6-5-2013 )



Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 22:34 ( 6-5-2013 )
Aan: richard pecky

Hallo .
Je kunt via dit E. Mail adres betalen.
Of moet ik een factuur sturen.

Geef even aan wanneer de auto wordt opgehaald.
Ik moet het kenteken nog inleveren omdat de auto naar het buitenland gaat.
Dat gaat een paar dagen duren.
Wel moet de betaling rond zijn voordat ik de auto uitschrijf.

Mvg Henk



richard pecky (peckyrich220@gmail..com) - 6-5-2013

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Stuur mij een factuur .

Hij wil een factuur, dat is nieuw, meestal willen ze alleen maar het e.mail adres voor de betaling.




Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 7-5-2013

Aan: richard pecky
Ik Zal je een Factuur sturen met paypal.

Moet hij naar dit E. Mail Adres > peckyrich220@gmail..com

Mvg Henk

Het antwoord was natuurlijk dat het goed is.
Heb vervolgens contact gezocht met Paypal.
Wilde weten of hij iets met mijn factuur kan doen, vervalsen of persoonlijke informatie verkrijgen.

antwoord Paypal :


Indien de persoon van wie u denkt dat het een oplichter is uw vraagt om een betalingsverzoek (in uw PayPal-rekening staat dit onder 'betalingsverzoek indienen') dan kan dit op zich geen kwaad, de persoon krijgt alleen uw naam en emailadres te zien maar geen andere gegevens van u.
Ik heb vervolgens een factuur via Paypal gestuurt.



richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 20:18 - ( 8-5-2013)

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Bedankt voor uw e-mail ........ Ik zal meteen doorgaan met de betaling. Vriendelijk einde van de veiling af http://www.twexxxxxxx meteen omdat u besluiten om de auto te verkopen aan mij en ook terug naar mij met uw huisadres, zodat ik het kan doen toekomen aan mijn scheepsagent voor de pick-up.

De FAKE Betaling

LET OP DIT E>MAIL ADRES > paypa1service@dcemail..com / Dit is geen PAYPAL MAIL ADRES


May 7, 2013 20:31:27MEZ

Hello, mits100@live.nl,


Richard Pecky made a PayPal payment.

Buyers
Richard Pecky
peckyrich220@gmail..com

Notice of the buyer
Please kindly get the Car ready for pick up by my Agent.

Description of goods


Amount

Car Amount: €1.750,00 EUR

Transport Charges: €450,00 EUR
Western Union Charges: €50,00 EUR
Total: €2.250,00 EUR

Transaction: 3CP879375C758570E
Quantity: 1
Car Title: Mitsubishi Celeste 1600 ST
Payment status: Pending.

Zoals jullie lezen heeft hij extra geld gestort boven op de al verhoogde vraagprijs van mij.
Dit geld is bedoeld voor een pick up agent die ik dan via western union moet betalen.
De volgende mail krijg je direct met de mededeling dat PAYPAL het geld apart heeft gezet in afwachting van de volgende stappen
Het extra geld ( 450 = 50 = 500 euro ) moet je via Western Union storten naar het volgende adres.

Pick Up's Details:

Name : PAUL SAMSON
Address : Sango U I Road,
Zip code: 23402,
City: Ibadan,
State: Oyo,
Country: Nigeria.

Betaal je dit dan ben je 500 euro armer, want de betaling is niet gedaan, contoleer altijd je accound van paypal op de betaling.
Heb de mails ook doorgestuurt aan PayPal, natuurlijk was de factuur niet betaald en stond nog open.
.


Paypal (spoof@paypal.com)
Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Hello Mitsubishi Classic Parts Zwolle,

Thanks for forwarding that suspicious-looking email. You're right - it
was a phishing attempt, and we're working on stopping the fraud. By
reporting the problem, you've made a difference!
Identity thieves try to trick you into revealing your password or other
personal information through phishing emails and fake websites. To learn
more about online safety, click "Security Center" on any PayPal webpage.
Every email counts. When you forward suspicious-looking emails to
spoof@paypal.com, you help keep yourself and others safe from identity
theft.
Your account security is very important to us, so we appreciate your
extra effort.
Thanks, PayPal
richard pecky (peckyrich220@gmail.com)- 20.42 ( 8-5-2013)

Toevoegen aan contactpersonen..... Evil or Very Mad


Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Ik zojuist de betaling van de auto voltooid en ik ben er zeker van u de bevestiging van de PayPal met betrekking tot de betaling heeft ontvangen, kunt u uw in-box controleren op bevestiging van de betaling, zal de auto worden opgepikt door de koerier uitwisseling logistiek vennootschap die ik heb gebruikt voor een tijdje en ze zijn zeer betrouwbaar. Ik heb een extra betaling van 450 euro en ik ben er zeker van dat u gemerkt dat, je moet de extra hoeveelheid 450 euro te storten op de scheepvaart vennootschap via Western Union meteen, zodat ze vooruit kunnen komen voor de pick-up en ook je moet sturen uw adres storten op mijn pick-up-agent Headquarters, waar ze normaal gesproken geen commissie betaling te bevestigen om via Western Union Money Transfer (dit kan gedaan worden bij het post kantoor of via deze link http://westernunion.nl/ omdat ze hebben meestal een Western Union agent daar).

Hier is mijn pick-up-agent Hoofdkantoor info die nodig is om het geld te sturen via Western Union.


Name : Paul Samson

Address : Sango U I Road,

City : Ibadan,

State: Oyo,

Postal Code : 23402,

Country : Nigeria.

Je moet het geld ook snel, zodat de pick-up zou worden gepland en je zou weten wanneer de pick-up zou beginnen, zorg ervoor dat je thuis bent. Ik raad u aan zowel uw inbox of junk / spam-map te controleren op de bevestiging van de betaling message. Zo zorg ervoor dat je het extra bedrag te sturen naar de scheepvaart vennootschap meteen, zodat u kunt uw geld onmiddellijk te krijgen.

Het is prettig zaken doen met u.... Twisted Evil.... :Pdat geloof ik graag.

Ik ga hem nu vragen waarom ik dat extra geld moet storten en waarom hij dat zelf niet doet... Very Happy



Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 21:32 ( 8-5-2013)
Aan: richard pecky

Hallo Richard.

Ik zie dat de betaling is gedaan.
Maar waarom moet ik de pick up agent betalen, dat kun je toch ook zelf.
Mvg Henk




richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 8-5-2013
Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Ik heb geprobeerd om de verzender online te betalen, maar ik zal een creditcard die ik niet in het buitenland het schip te brengen nodig, en er is geen postkantoor (er is meestal een western union sectie in de meeste postkantoren) of Western Union agent zee! dus ik moet je vragen om me te helpen met de pick-up kosten. Dus dat is de reden waarom ik de 450 euro voor de pick-up fee hebt toegevoegd, dus neem me gewoon helpen met het, ik wil dat je weet dat niemand raakt je geld want het wordt verzonden aan PayPal niet zal mij en PayPal zorg ervoor dat u moet je eerst geld voordat ze procced aan het MTCN nummer van u verzamelen en zij zullen ook bevestigen als je het geld hebt gekregen in de hand voordat ze de western Union MTCN nummer je ze gestuurd naar de verzender ..... oke kan vrijgeven? Dus gaan om het geld te storten via Western Union en stuur PayPal de scan kopie van de transactiebon.

Dank

De Volgende Mail volgen elkaar in hoog tempo op, zonder dat ik heb gereageert


richard pecky (peckyrich220@gmail..com) - 9:17 ( 9-5-2013 )

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Hallo verkoper, heb je de overtollige geld naar de rederij? omdat ik net mailde de PayPal nu met betrekking tot de transactie.




richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 14:48 ( 9-5-2013)

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Nadat het geld is afgetrokken van mijn rekening en u niet wilt dat het geld sturen naar mijn verzendadres. Heb je niet uw transactie geld Alert ontvangen om te bevestigen dat werkelijk het geld is terug te vinden op uw rekening omdat het al heeft afgetrokken van mijn rekening en volgens de e-mail PayPal gestuurd naar mij, die ook is vergelijkbaar met de jouwe, zeiden ze dat de transactie als goedgekeurd en het kan niet worden geannuleerd .... Dus ik wil dat je om te gaan en sturen het geld en weer terug naar de PayPal met de Western Union bewijs voor een goede controle en de bevestiging en ik ben u verzekerd dat uw account zal onmiddellijk worden geactiveerd en bijgeschreven zonder enige vertraging ... Is dat ok?

Omdat ik mijn advocaat heb betrokken en Hij zal onmiddellijk bellen met de politie als je weigert om dat te doen.

Ik ben onder de indruk.... ShockedZal ik nu maar bang worden....O ja deze mail kreeg ik ook nog Arrow



Let op het E.Mail Adres > paypa1service@dcemail.com

About the PayPal Payment

Dear: MCP-ZWOLLE!

PayPal is working to make it safer than ever to buy and sell on internet and one of the boldest steps is to identify transaction that pose the greatest risk of fraud and holding the payments from sellers for a period of time to help ensure that the transaction go smoothly.

Regarding your Transaction with Richard Pecky. We want you to be sure that you will get your money once you get to us with the necessary Western union details for verification this is a safe transaction and all mails are being monitored by the FBI so no need for you to panic and we will not released the MTCN number to the receiver until we get confirmation email from you that you have receive the full payment on your PayPal account. We are doing this to make sure everything goes smoothly.

So therefore, all you have to do now is to proceed to send the €450,00 EUR for the shipper fee through Western Union Money Transfer to the confirmed shipping address without this we cannot activate your account and make sure you contact us with the Necessary Western Union details so that we can verify it and then credit your account with the full amount of €2.250,00 EUR as soon as possible.

You are required to send the shipping fee to the address below.

Transport Company: "Courier Exchange"

Courier Details:

Name : PAUL SAMSON
Address: Sango U I Road,
City: Ibadan,
State: Oyo
Zip Code: 23402,
Country: Nigeria.
Om een beetje vriendjes te blijven ( nog even kort) zal ik hem vragen of ze nooit geen feestdagen hebben en ik zijn dreigementen niet op prijs stel.


Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 16:30 ( 9-5-2013 )

Aan: richard pecky

Hallo Richard.

Je dreigementen maken geen indruk.
Maar hebben jullie nooit geen feestdagen ?

Bij ons is vandaag alles gesloten en vier ik hemelvaartsdag.
Henk


richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 17:45 ( 9-5-2013)
Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

je hebt om het te doen online nu via deze link http://www.westernunion.nl/ of ga je naar de dichtstbijzijnde Western Union of Money Gram bericht morgen ochtend.

De vriendelijkheid straalt eraf in dit bericht, het vertaalde nederlands ook, Hij heeft haast want hij weet ook wel dat mijn orginele faktuur bij Paypal nog steeds open staat of te wel onbetaald.
Zijn taalgebruik wordt ook steeds dwingender, maar laat je daardoor niet intimederen... Razz
Zal hem morgen een code sturen van een niet gedane transactie via Western Union, heeft hij even weer wat te doen... pirat


richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 18:37 ( 9-5-2013)

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Ik wil de rederij om het tijdstip en komen voor het ophalen van de auto voor het eerst ding op zaterdag ochtend, dus ik wil dat je de overdracht van het vervoer online geld nu of morgenvroeg te maken.

Dringend antwoord.

bounceHij heeft erg veel haast.maar dit bericht zal hem even blij maken.
Let op dit is een niet gemaakte transactie met western union


Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 10-5-2013
Aan: richard pecky

Ik heb vandaag 450 ero overgemaakt met western union.

Western unie recu - 6278257714
Tnv - Paul Camson
Adres - Sango U I Road,

Ik kreeg na dit bovenstaande berich een serie mail,s, ten eerste een fake male van Paypal - let op het e.mail adres

Service@paypal.com (paypa1service@dcemail..com) - 11-5-2013
Aan: mits100@live.nl

Protect Your Account Info

Make sure you never provide your password to fraudulent websites.

To access the PayPal website or your account safely and securely, open a new web browser (e.g. Internet Explorer or Netscape) and type in the PayPal URL (https://www.paypal.com) to be sure you are on the real PayPal site.

PayPal will never ask you to enter your password in an email.

Dear: MCP-ZWOLLE!


We thank you for details to us via your verified buyer and we do not understand why you delay this payment to be remit into your PayPal Account. We want you to get back to us again with the MTCN Tracking Scan receipt of the Money given to you from the Western Union Post office for proper verification and confirmation that truly you have sent out the money. And as soon as you have get back to us with the needed information we will activate and credit your account without any delay. We understand that the MTCN Tracking Number was indicated as following (6278257714), we received the MTCN Tracking Number (6278257714) in which we tried to verify and confirm on the Website but we found not result on the details. Moreover, we need to confirmed/verified the Western Union Reference Number with us, we will try as much as possible to sort this out and get back to you soon simply because of many customers we need to attend to one after the other. We are very sorry for any inconvenience we might have caused you, due to your delay to confirmed the MTCN Tracking Information with us.

You are expected to respond to this dispute before the next 12 hours with the required Western Union Proof MTCN Details for proper verification.
Ook deze mail kwam langs.. ze proberen je wel heel erg te overtuigen dat het goed is


Paul Samson (shippingkoreaexchangepick-up@live.com) - 11-5-2013

Aan: mits100@live.nl

Dear, MCP-ZWOLLE !!!


We received your details from

Mr Richard Pecky concerning your Car for pick up

from you and we want you to get back to us with the

Western Union scan receipt details for confirmation.

And your Full Name, Address and Phone contact for

schedule and come for the pick up asap.

Regard Paul Samson


Ze leren wel dat je overtuigend moet overkomen met heel veel mail en overtuigende woorden en dreigementen... Twisted Evil
Maar overtuig je altijd dat er geld gestort is en laat je niet ompraten dat het geld in de wacht is gezet.
Paypal zet geen geld apart, ze werken als een bank, je betaalt en hun zetten het op de rekening




richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 11-5-2013

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

De gegevens moeten de rederij te worden gestuurd ter bevestiging en controle vóór de volledige betaling vrijlating kan worden en zodra de details bevestigd, ben ik verzekeren u dat uw account zal onmiddellijk worden geactiveerd en bijgeschreven zonder enige vertraging.

Neem dan nu weer terug naar mij met de onderstaande gegevens ........

1) Naam afzender:

(2) Naam ontvanger:

(3) MTCN:

(4) Bedrag Verzonden:

(5) Afzender Adres:

(6) Vraag en Antwoord:

en het zal mooi zijn als u de bon voor een goede bevestiging kon scannen want ik wil je geld om vrijlating en de auto te halen morgen .......... is dat ok?

Spoedig antwoord nu.

OOK kreeg ik deze prettige mail nog even... :Dhij dreigt nog steeds met een advocaat.
Ook kun je zien dat hij met een vertaalmachine werkt, werk maar andersom vertaal van nederland naar engels dan ik de tekst een stuk beter te begrijpen..... Laughing


richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 11-5-2013
Aan: mits100@live.nl

Kom naar mijn begrip, omdat ik net mailde mijn advocaat opnieuw en ik wat je wilt fraude me, niet u uw transactie geld alert ontvangen om te bevestigen dat werkelijk het geld is terug te vinden op uw rekening omdat het al heeft afgetrokken van mijn rekening en als per e-mail PayPal gestuurd naar mij, die ook is vergelijkbaar met de jouwe, zeiden ze dat de transactie is goedgekeurd en het kan niet worden geannuleerd, dus ik wil dat je de bon nu scannen naar me als echt je hebt het teveel geld, omdat verzonden deze transactie is doorgestuurd naar de FBI en Interpol voor fraude.

beschouwen

Ook deze mails van de afgelopen dagen heb ik weer doorgestuurt naar Paypal, let op het mail adres.

Paypal (spoof@paypal.com) - 11-5-2013

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Hello Mitsubishi Classic Parts Zwolle,

Thanks for forwarding that suspicious-looking email. You're right - it
was a phishing attempt, and we're working on stopping the fraud. By
reporting the problem, you've made a difference!
Identity thieves try to trick you into revealing your password or other
personal information through phishing emails and fake websites. To learn
more about online safety, click "Security Center" on any PayPal webpage.
Every email counts. When you forward suspicious-looking emails to
spoof@paypal.com, you help keep yourself and others safe from identity
theft.
Your account security is very important to us, so we appreciate your
extra effort.
Thanks,PayPal

Heb vandaag 12-5-2013 nog wat extra informatie verstuurt over de betaling met western union.
Pikant detail ik heb gegevens gebruikt van eerdere oplichters..... Very Happy clown



Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 22:29 ( 12-05-2013)

Aan: richard pecky

Deze gegevens heb ik voor je.


1) Naam afzender:

BOB BROUWERS

(2) Naam ontvanger:

Paul Camson

(3) MTCN: 6278257714

(4) Bedrag Verzonden: 450 euro

(5) Afzender Adres:

Unit 18/Newington Industrial Estate 87

(6) Vraag en Antwoord:

Gestort 450 euro date 11-05-2013 - 1028 u te Crampton Street, SE17 3AZ

Morgen ophalen kan niet.
Wagen staat nog in nederland geregistreert.
Auto wordt pas uitgeschreven nadat geld beschikbaar is.

Snel antwoord, ze wel altijd 24 u / pd en 7 dgn / week.... affraid



richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 22:47 ( 12-5-2013)

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Gelieve Ik wil je nog steeds om de bon om me voor een goede verificatie en bevestiging Scan.
Dank.

Nog sneller....... bounce



richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 22:54 ( 12-5-2013 )

Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

De pick-up vertelde me dat het MTCN nummer 6278257714 is niet traceerbaar .... misschien is er een missup wat waar.

Neem dan nu weer terug naar mij met de scan ontvangstbewijs voor een goede verificatie en bevestiging.

Beschouwen.

Nog even laten zweten...... sunny
graafie
graafie
Admin

Man Leeftijd : 34

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum